Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  احراز هويت بايننس احراز هويت بايننس

اخبار

احراز هويت بايننس

احراز هويت بايننس
براي كاربران و فعالان دنياي ارزهاي ديجيتال، امنيت و حجم معاملات دو عامل بسيار ارزشمند و مهم در انتخاب صرافي است. از آنجايي كه صرافي بايننس بزرگترين صرافي جهان است، حجم تراكنش ها و لايه هاي امنيتي اين صرافي بسيار بالاست و همين نكات باعث شده تا كاربران معامله در اين صرافي را به صرافي هاي ديگر ترجيح دهند. به ما بپيونديد تا بهترين راه براي احراز هويت بايننس را بيابيد.

تبادل بايننس و مشكلات براي كاربران ايراني
يكي از مهم ترين نكات براي هر صرافي رعايت قوانين و نكات مالي مربوط به شركت ها مي باشد. از آنجايي كه صرافي بايننس در ژاپن فعاليت مي كند، ملزم به رعايت مقررات مالي ژاپن است و به دليل تحريم هاي اعمال شده عليه ايران، صرافي بايننس به كاربران ايراني اجازه استفاده از صرافي بدون احراز هويت بايننس را نمي دهد.

صرافي در سه مرحله متوالي قوانين ماده را با پولشويي و تروريسم وضع كرد.

صرافي در گام اول همكاري خود را با شركت Cypher Trish كه يك شركت تجزيه و تحليل داده هاي بزرگ است آغاز كرد.

در مرحله دوم، صرافي سقف برداشت روزانه حساب‌هاي ناشناس را كاهش داد. حداكثر برداشت براي كاربران ناشناس از 2 بيت كوين در روز به 0.06 بيت كوين كاهش يافته است.

در مرحله سوم، Binance Exchange به كاربران خود چند ماه فرصت داد تا حساب Binance خود را تأييد كنند. اين احراز هويت بايد در سطح 2 انجام شود و از 27 اكتبر، هيچ شخصي نمي تواند بدون احراز هويت بايننس در اين صرافي معامله كند.

مزاياي استفاده از Bainance Exchange
اگر تا به حال با اين صرافي قدرتمند كار نكرده ايد، اين سوال در ذهن شما ايجاد مي شود كه چرا استفاده از اين صرافي براي كاربران و سرمايه گذاران مهم و ارزشمند است؟ براي پاسخ به سوال بهتر است با مزاياي اين صرافي آشنا شويد.صرافي بايننس از اكثر آلتكوين ها پشتيباني مي كند.


كارمزد تراكنش در اين صرافي بسيار پايين است.
در اين مبادله كاربران فعال هداياي بسيار ارزشمندي دريافت خواهند كرد.
راه اندازي بايننس يكي از ويژگي هاي اصلي اين سايت براي شركت در عرضه اوليه است.
امنيت صرافي بايننس به دليل لايه هاي امنيتي متفاوتي كه دارد بسيار بالاست.
در اين بورس به دليل حجم بالاي معاملات، قدرت نقدينگي بسيار بالاست.
بورس بينز بهترين صرافي براي معاملات آتي و مارجين است.


دلايل مسدود كردن حساب در بايننس
اكنون كه با اين صرافي آشنا شديد، بهتر است با دلايل مسدود شدن و نحوه رفع انسداد حساب اين صرافي آشنا شويد.

اجراي قوانين مبارزه با پولشويي و همچنين تحريم هاي ايران باعث شده تا حساب هاي بسياري از كاربران ايراني مسدود شود.

حذف اكانت مسدود شده فرآيندي زمان بر، بسيار ظريف و پيچيده است و به همين دليل بهتر است از افراد متخصص در اين زمينه كمك بگيريد. حل اين مشكل توسط متخصصان از بروز مشكل جلوگيري مي كند.

مهمترين عوامل براي مسدود كردن حساب بايننس موارد زير است.

 

حساب هاي ناشناس در سراسر جهان
احراز هويت بايننس توسط اسناد ايراني
ورود به حساب بايننس با كشورهاي IP كه نمي توانند به بايننس وارد شوند، مانند ايران و ايالات متحده
استفاده از مدارك شناسايي كشورهايي كه ايراني بودن اشخاص در آنها ذكر شده است.
تغيير پي در پي IP براي ورود به حساب بايننس در مدت زمان كوتاهي
3 برابر اشتباه رمز عبور حساب بايننس
استفاده بيش از حد از حساب بايننس و واريز و برداشت هاي متعدد در يك روز
درك دلايل مسدود كردن حساب بايننس به شما كمك مي كند تا با وجدان بيشتري از حساب بايننس خود استفاده كنيد تا دچار مشكل نشويد.بهترين راه حل براي حل مشكلات پيش آمده در صرافي بايننس
در حال حاضر، بسياري از افراد استفاده از صرافي هاي ديگر را براي حل مشكل قفل شدن حساب بايننس پيشنهاد كرده اند. اما لازم است بدانيد كه ساير صرافي ها ويژگي ها و مزاياي اين صرافي قدرتمند را ندارند. پيشنهاد مي كنيم براي احراز هويت بايننس و باز كردن قفل حساب خود از يك تيم حرفه اي كمك بگيريد.

همانطور كه مي دانيد براي احراز هويت بايننس نمي توانيد از مدارك و پاسپورت ايراني خود استفاده كنيد. بنابراين، ما يك راه حل بسيار مطمئن و قطعي را به شما نشان مي دهيم تا بتوانيد از حساب بايننس خود با احراز هويت استفاده كنيد.

اولين قدم ما براي جلب اعتماد و رضايت شما اين است كه در صورت رفع نشدن بلوك يا عدم پاسخگويي به رضايت شما، مبلغي را كه پرداخت كرده ايد بازگردانيم.

بنابراين، براي احراز هويت بايننس اكسچنج و دسترسي به حساب كاربري خود، تا پايان با ما باشيد.

 

بهترين راه براي حل مشكل حساب در صرافي بايننس
ممكن است با ديدن پيامي مبني بر مسدود شدن حساب بايننس خود، حتي اگر مبلغ كمي در صرافي داشته باشيد، اذيت شويد. اما بايد بدانيد كه مهمترين چيز در اين مواقع اين است كه آرامش خود را حفظ كنيد تا زماني كه بهترين راه را براي حذف بلوك پيدا كنيد.

شما بايد مراقب باشيد كه در هنگام بروز اين مشكلات هرگز كاري را ناآگاهانه انجام ندهيد. زيرا بي تجربگي و عدم آگاهي در اين زمينه مي تواند حساب شما را براي هميشه مسدود كند.

هنگام رفع انسداد، حاميان صرافي بايننس از شما سوالات زيادي مي پرسند و پاسخ اشتباه به هر سوال مي تواند خطر مسدود نشدن را افزايش دهد. بنابراين بهترين راه براي احراز هويت بايننس كمك گرفتن از افراد آگاه است.

بسياري از افراد براي رفع انسداد حساب بايننس خود به توصيه هاي فضاي مجازي اعتماد مي كنند.اما بايد توجه داشت كه بسياري از اين نكات منجر به از دست رفتن سرمايه و حساب بايننس شما مي شود.

 

وريفاي بايننس چگونه است؟
وريفاي بايننس براي افراد متفاوت است و اين تفاوت به زمان ورود و ايجاد حساب كاربري بستگي دارد. اگر مدت زيادي است كه در بايننس فعال بوده ايد و پس از اعمال تحريم ها مجبور به تغيير صرافي خود شده ايد، بهتر است بدانيد كه مي توانيد بايننس خود را احراز هويت كرده و حساب خود را از طريق يك شركت مورد اعتماد مجددا راه اندازي كنيد.

براي وريفاي بايننس كافيست مدارك مورد نياز را براي ما ارسال كنيد تا در رفع بلاك از حساب شما در كنار شما باشيم. براي افرادي كه به تازگي وارد بازار ارزهاي ديجيتال مي شوند، براي ورود به بايننس بايد از همان ابتدا احراز هويت كنند.

بنابراين اگر به تازگي تصميم به معامله با بايننس گرفته ايد، اول از همه به كارت شناسايي و خريد گوگل ويس و ساير مدارك شناسايي از كشورهايي كه فعاليت بايننس در آنها ممنوع نيست نياز داريد. در اين صورت استفاده از شناسه هاي جعلي بايد به گونه اي باشد كه براي شما مشكل ثانويه ايجاد نكند و بتوانيد به راحتي تراكنش هاي خود را در بزرگترين صرافي دنيا احراز هويت و شروع كنيد.

 

تفاوت در سطوح احراز هويت بايننس
اكنون كه مي دانيد براي تأييد حساب بايننس خود بايد چه مراحلي را طي كنيد، بهتر است با سطوح مختلف احراز هويت در Binance آشنا شويد تا فرآيند را بهتر درك كنيد.

احراز هويت سطح 1 Bainance (BASIC)
در اين سطح كه كاربران ايراني در گذشته در بايننس فعال بوده اند، تنها به آدرسي در كشورهاي غير تحريمي نياز داريد. در اين سطح احراز هويت، مي توانيد روزانه تا 0.06 بيت كوين برداشت كنيد و معاملات آتي و اهرمي فقط براي شما تا 20 اهرم فعال مي شود.احراز هويت سطح دو بايننس (متوسط)
در اين سطح احراز هويت بايننس، مي توانيد بين 2 تا 100 بيت كوين در روز برداشت كنيد. و اهرم معاملات آتي و اهرمي براي شما نامحدود خواهد بود. از 19 اكتبر اين سطح از احراز هويت براي فعاليت در بايننس به سطح پايه تبديل شده است و براي انجام اين سطح از احراز هويت به مدارك شناسايي مانند گذرنامه، كارت شناسايي و همچنين گواهي معتبر از كشورهاي تحريم شده توسط بايننس نياز داريد. نيستن، تو داري..


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/27 ساعت: ۲۳ توسط:zoomit :